Az edzés

FUNKCIONÁLIS VAGY LÁTVÁNYOS IZMOK?

Az izmok erejét nem feltétlenül a méret határozza meg, hanem a kidolgozás módja.

A kigyúrt izmok külsőleg látványosak, és többnyire kötöttek, a Sittes Tréning során az izmok teljes körű megdolgozása, az erőnlét és állóképesség megnövelése a cél, mely során a nyújtás sem marad el.

Miért egyedi az edzésforma?

Ez az edzés fix hogy kikészít, ugyanis ez az elejétől a végéig non-stop mozgással jár! Itt nincs pihenés, itt nincs kímélet, ha kidőlsz leállsz(így egy kicsit nehezebb újra mozgásba lendülnöd), ez csak 60perc, de megállás nélkül! Heti 2-3 edzéssel gyorsan formába hozhatod magad, 3hónap után már az ismerőseid fognak kérdezgetni, hogy mit csinálsz? Hogy csinálod? Szuper formában leszel!

Miért szuper közösség?

Mert itt nem a külcsíny határozza meg az embert, járnak hozzánk mindenféle nációból, ide jöhetsz kortól és nemtől de leginkább kinézettől függetlenül, a lényeg a mozgás! A Sittes Tréning a kemény mozgást kedvelő emberek gyűjtőháza. Sok esetben vannak közösségi megmozdulásaink, programok amiken részt vehetsz, kihívások amiket teljesíthetsz és közösség építők amiken ismerkedhetsz!

Órarend

Hétfő

08:00 és 19:00

Kedd

19:00

Szerda

08:00 és 19:00

Csütörtök

19:00

Péntek

08:00

Szombat

09:00

Hol edzünk?

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240

A csapat

Az edzések csapatépítő erejének köszönhetően az edzésre járó társaság összekovácsolódik. Ennek a baráti csapatnak te is részese lehetsz!

Közös KIRÁNDULÁSOK, TÚRÁZÁSOK és SÖRÖZÉSEK. Új ismeretségek, kapcsolatok és barátok várnak rád.

Gyere és csatlakozz hozzánk te is!

Kövess mineket Facebookon!

Edzők

Zsigmond

Szokolay Zsigmond vagyok, személyi edző és akrobatika oktató 6 évvel ezelőtt találtam ki a Sittes Tréninget mely a Tesi szó vicces egymásutánjából kapta a nevét. Célom az akrobatikus mozgást erősítő mozgások mindenki által kivitelezhető válfajának megalkotása volt. Hiszek benne hogy saját testsúlyos edzéssel az ember képes elérni minden evilági materialista hitbe vetett célját, persze kellő kitartás mellett!

Gyöngyi

Kis Gyöngyi vagyok, életem a mozgás, az akrobatika és légtorna. Több mint 5éve foglalkozom erőnléti edzések tartásával, funkcionális edzésekkel, TRX-el. A Sittes Tréning nálam a befutó és sokatokat biztatlak arra, hogy bátran próbáljátok ki, ebben biztos nem fogtok csalódni!

Bálint

Kovács Bálint vagyok, hobbim és fő sportágam a kosárlabda. 7éve foglalkozom erőnléti edzések tartásával, saját testsúlyos edzésekkel. A Sittes Tréninget ajánlom akár kiegészítő sportként a fő sportágad mellé, vagy elsődleges mozgásként is! Az álmodott erőnléted, magabiztos fizikai és kiegyensúlyozott lelki állapotod ezzel biztosan eléred!

Blog

Miért szuper közösség?

2017-01-12 00:00:00

Jobbnál jobb közösségi programokkal, túrák kirándulások, versenylátogatásokkal kedveskedünk a Sittes közösségnek.

mi a Különbség a funkcionális és a látvány izmok között?

2017-01-12 00:00:00

A legtöbb edzésforma elsősorban a minél látványosabb külső izmok kidolgozását helyezi előtérbe.A külsőleg kigyúrt és a kevésbé duzzadt hasznos izmzat között jelentős a különbség. A Sittes trening nem feltétlenűl eredményez dagadó izmokat, ellenben funkcionalitásban minőségi hasznos izomzatra tehetünk szert.

Sittes tábor – Tihany

Sittes tábor – Tihany

2016-08-23 00:00:00

Remek Sittes táboron vagyunk túl! Minden résztvevő rengeteget fejlődött, a társaság - szokás szerint - remek volt, az élmény felejthetetlen! :)

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240