A saját testsúlyos edzésről

A saját testsúlyos edzés menete, játékszabályok

A Sittes Tréning megmozgatja az alapvető izomcsoportokat és formában tart a mindennapokhoz.

Jó társaságban egy kemény és pörgetős edzés!

Egyedi edzésforma olyan embereknek akik szeretnének természetes módszerekkel erősebbekké válni, akik úgy érzik önbizalomhiánnyal küszködnek, akik szeretnének egy szuper közösséghez tartozni.

 

Miért is egyedi edzésforma?

Mert ebben az edzésben nincsenek súlyzók, mert ide nem kell súlyzó! Legyen a tested a súlyod, bírd el magad és kezdj keményebb mozgásokat kivitelezni a testeddel mint eddig valaha! Tanulj meg ütni és rúgni! Legyél bátor és próbáld ki ezt az egyedülálló kemény, harcos mozgást, melyben nincs pihenés! Csak 60perc de megállás nélkül!!!

Találsz benne TRX-et, hasmedicint, függő gyakorlatokat, támasz gyakorlatokat, gumi szalagot, ütések és rúgások is tarkítják az edzést!

Párosítja a bemelegítést a kardio-edzéssel, továbbá a ciklikusan változó mozgás; erőkifejtés-pihenés vagy elindítás-megállítás, felkészíti a szervezetet az állandó változás kezelésére, így jobban fog alkalmazkodni a szervezet a normálistól eltérő, extrém terhelést jelentő helyzetekhez!

 

Miért szuper közösség?

Jobbnál jobb közösségi programokkal, versenylátogatásokkal kedveskedünk a Sittes közösségnek.

A Sittes Tréning kb. 90 percet vesz igénybe alkalmanként, ezzel 3 hónap alatt garantáltan formába hozod magad!

Ebből 10 perc bemelegítés, 1 óra köredzés (minimum 12 különféle erősítő ponttal) és 10perc nyújtás.



  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240