3 tipp a hatékony zsírégetéshez

2018-05-03

Saját testsúlyos edzés hatékonyan.

3 tipp a hatékony zsírégetéshez.jpg

 

1. Legyen meg az érzés: ma már többet képtelen vagyok megmozdulni. Akkor vagyunk hatékonyak, ha azt érezzük, teljesen elfáradtunk. Ehhez a saját testsúllyal végzett gyakorlatokat mindig a legnagyobb intenzitással csináljuk.

 

2. Fordítsunk figyelmet a gyakorlatok során mindkét irányra. Ugyan olyan erővel kell felállni, mint leguggolni.

 

3. Mindig igyekezzünk teljesen szabályosan elvégezni a saját testsúlyos gyakorlatokat. Használjuk ki a teljes mozgástartományunkat. Az ismétlések között ügyeljünk a rövid szünetekre is. Nem akkor jó a gyakorlatsor, ha sokáig végezzük, a cél, hogy eredményes legyen az edzés.

 

Ha otthon edzünk, akkor se feledkezzünk meg a bemelegítésről.

 

Fontos, ha már úgy érezzük, hogy könnyű, nehezítsünk! Így lesz hatékony!

 

Jó egészséget kívánunk!

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240