5 tipp a nyári edzéshez

2018-08-06

Lássuk mire figyelj, ha a nagy melegben is szeretnéd formában tartani magad.

Óvatosan

Vízpótlás

Vízturbózás5 tipp a nyári edzéshez.jpg

Bemelegítés, nyújtás

Koffeinmegvonás

 

A legfontosabb, hogy vigyázz magadra nyáron is, ugyan úgy, ahogy minden edzésen. A kánikulában jobban oda kell figyelned magadra, ilyenkor nem érdemes túlzottan feszegetned a határaidat. inkább koncentrálj a pontosságra, az egyes mozdulatfajták alaposságának elmélyítésére. Ez meg fogja hálálni magát, ha már hűvösebb lesz az idő és újra teljes lendülettel bedobhatod magad.

 

Ha meleg van, akkor is izzadhatsz, ha csak egyhelyben ülsz. De ha még mozogsz is és zárt teremben, ez fokozottan érvényes. Mindig figyelj a megfelelő folyadékbevitelre.

 

Izzadáskor nem csak vizet veszítesz, hanem értékes ásványi anyagokat is. Ügyelj ezek pótlására is, számos termék közül válogathatsz.

 

A melegben valóban valamivel lazábbak az ízületek a szokásosnál, ettől függetlenül nem szabad elhanyagolni sem a bemelegítést, sem a nyújtást az edzés végén.

 

A koffein ilyenkor veszélyes. A mozgástól amúgy is izzadsz és leadod a vizet, a melegben ez sokkal intenzívebben jelentkezik. HA erre még ráteszel egy lapáttal a vízhajtó koffein tartalmú termékekkel, már az egészséged kockáztatod. Ilyenkor persze jól esne egy gyors felpörgetés, de a tested hálás lesz, ha mégsem teszed ki ilyen megterhelésnek.

 

Jó egészséget a kánikulában is!

 

Gyertek edzeni nyárin is, várunk minden hétköznap és szombaton!

 

 

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240