Miért jó mozogni?

2018-06-28

Manapság mindenki igyekszik a rohanó életmódba becsempészni az egészséget. Ehhez feltétlen hozzá tartozik a mozgás is.

A saját testsúlyos mozgásformához nem kell gépeket és eszközöket bevásárolni, csak használd fel a tested súlyát.

Mozoghatsz otthon is, egyedül, de ha Te is rájöttél a jó csapa húzóerejére, gyere, próbáld ki, mennyire bírod maga!

 Miért jó mozogni.jpeg

Néhány pontba összeszedtük, miért is jó mozogni:

 

Bőr

A mozgás folyamán létrejövő izzadás, fokozza a test méregtelenítését. Fokozódik a vérkeringés is, ami által több oxigén, így több tápanyag jut a bőrhöz is – a mozgástól szépülünk!

 

Szív

Ha rendszeresen mozgunk, szívünk izma is erősödik, nő a teljesítőképessége, kisebb a betegségek kialakulásának kockázata is – nő az állóképesség is!

 

Tüdő

Minél többet mozgunk, annál nagyobb lesz a tüdőkapacitásunk is. Hozzászokik a tüdő a terheléshez és megerősödik – javul a légzésünk!

 

Agy

A mozgástól endorfin és szerotonin szabadul fel. Ezáltal oldódik a stressz, a szorongás, kialakul egy általános jó közérzet – javul a hangulatunk!

 

Vérnyomás

Mivel a mozgás a szívre jótékony hatással van, így a vérnyomás problémáknál is jelentős javulás várható, illetve kisebb a kialakulás kockázata – betegség megelőző hatás!

 

Vércukorszint

Mozgás során a vércukorszint szabályozó hormon, az inzulin, jobban fejti ki a hatását. Ennek segítségével javítható a már kialakult 2-es típusú diabétesz és –segít a megelőzésben is!

 

Immunrendszer

A megfelelő mennyiségű edzés erősíti az immunrendszert – ellenállóbbak leszünk!

 

Ha mindez nem lenne elég, egy szuper csapat, jó társaság mindenkinek jót tesz.

Várunk minden hétköznap és szombaton is!

 

 

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240