Négy érv a saját testsúlyos edzés mellett

2018-05-14

Az saját testsúlyos edzés egyszerű, egészséges, hatékony mozgásforma. Próbáld ki te is!

 

Az egyik leghatékonyabb mozgásformaNégy érv a saját testsúlyos edzés mellett.jpg

 

A legtöbben vallják, hogy csak a nehéz súlyokkal lehet eredményeket elérni. Bizonyos szempontból talán igen, de az egészség és a hétköznapi élethez szükséges energikusság folyamatos fenntartása a legjobban a saját testsúlyos edzéssel valósítható meg.

Ez a mozgásfajta remek kombinációja a kardió és az erősítő gyakorlatoknak, bármely korosztály, férfi, nő egyaránt végezheti.

 

Nem igényel eszközhasználatot

 

A legjobb, hogy mindig kéznél van az eszköz, amire szükségünk van a saját testsúlyos edzéshez: a testünk. Ha nemcsak az edzésekre szeretnél járni, hanem otthon is kiegészítenéd a tréninget, nem kell bevásárolnod különféle drága eszközöket.

 

Fejleszti az egyensúlyérzéket

 

Egyes gyakorlatok rendszeres végzése, mint például az ugrálós kitörés vagy az egylábas plank, segítenek hatékonyan fejleszteni az egyensúlyt és a törzs izmai is erősödnek.

 

Gyors zsírégető

 

Gyorsan itt a nyár, jön a fürdőruhaszezon. Szerencsére egy intenzív saját testsúlyos edzéssel hamar felgyorsíthatod az anyagcseréd, ami nemcsak az egészségedre van jó hatással, de a külsőn is meglátszik.

 

Gyertek el, próbáljátok ki egy szuper csapatban!

Mozogjunk együtt!

 

 

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240