Otthoni saját testsúlyos edzés

2018-05-09

Három egyszerű saját testsúlyos gyakorlat, amit mindenki ismer... egy kis csavarral.

 

GuggolásOtthoni saját testsúlyos edzés.jpg

 

Egyik lábunkat tegyük fel hátrafelé egy székre, kezünket tegyük csípőre és guggoljunk le, majd egyenesedjünk fel.

 

Mindkét lábbal ismételjük 20x.

 

Fekvőtámasz

 

Ereszkedjünk fekvőtámaszba, majd az egyik kezünket nyújtsuk ki előre, tartsuk meg a pozíciót, majd vissza fekvőtámasz állásba.

 

Mindkét karral ismételjük 20x.

 

Hasprés

 

Szorítsuk talpunkat a talajhoz, húzzuk fel a térdünket, majd üljünk fel úgy, hogy a felső testünk a combunkkal nagyjából derékszöget zárjon be. Ezután nyújtsuk ki mindkét karunkat és fordítsuk el felsőtestünk egyik irányba (a karunk párhuzamos legyen a talajjal), majd ereszkedjünk vissza.

 

Mindkét irányba ismételjük 20x.

 

Egészségedre!

 

 

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240