Saját testsúlyos edzés

2018-12-11

Ismered a saját testsúlyos edzést? Egy egyszerű, ám annál különlegesebb testedzési módszerről van szó.

A mozgásanyag természetes gyakorlatokra épül, mint amilyen a fekvőtámasz, húzódzkodás, guggolás vagy a kitörés. Előbbi gyakorlatok megszámlálhatatlan verziói és kombinációi segítségével kihozhatod magadból a maximumot. Napjainkban rengeteg embert motivál, hogy valódi erőre tegyen szert, és ezáltal képes legyen saját testét könnyedén, sérülésmentesen mozgatni, ezért is örvend egyre nagyobb népszerűségnek a Saját testsúlyos edzés.

 

Mit nyerhetsz az ilyen típusú edzésekkel?

-> Nincs szükség semmilyen eszközre, drága eszközökre

-> Erősebb, esztétikusabb izomzat

-> Erő, állóképesség, egyensúly, rugalmasság

-> Saját erőnlétek megfelelő gyakorlatok végzése, folyamatos fejlődési lehetőség

-> A gyakorlatok bárhol elvégezhetők

-> Testtudat, kitartás, motiváció, önmegvalósítás

 

Gyertek edzésre, várunk szeretettel mindenkit!!! :)

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240