Az edzés

FUNKCIONÁLIS VAGY LÁTVÁNYOS IZMOK?

Az izmok erejét nem feltétlenül a méret határozza meg, hanem a kidolgozás módja.

A kigyúrt izmok külsőleg látványosak, és többnyire kötöttek, a Sittes Tréning során az izmok teljes körű megdolgozása, az erőnlét és az állóképesség megnövelése a cél, mely során a nyújtás sem marad el.

Miért egyedi az edzésforma?

Ez az edzés fix hogy kikészít, ugyanis ez az elejétől a végéig non-stop mozgással jár! Itt nincs pihenés, itt nincs kímélet, ha kidőlsz leállsz (így egy kicsit nehezebb újra mozgásba lendülnöd), ez csak 60 perc, de megállás nélkül! Heti 2-3 edzéssel gyorsan formába hozhatod magad, 3 hónap után már az ismerőseid fognak kérdezgetni, hogy mit csinálsz? Hogy csinálod? Szuper formában leszel!

Miért szuper közösség?

Mert itt nem a külcsíny határozza meg az embert, járnak hozzánk mindenféle nációból, ide jöhetsz kortól és nemtől de leginkább kinézettől függetlenül, a lényeg a mozgás! A Sittes Tréning a kemény mozgást kedvelő emberek gyűjtőháza. Sok esetben vannak közösségi megmozdulásaink, programok amiken részt vehetsz, kihívások amiket teljesíthetsz és közösség építők amiken ismerkedhetsz!

Edzés Órarend


Csoportos edzéseink határozatlan időre leálltak, de online edzéseken részt vehetsz! Hétfőn 19-20-ig és Szerdán 18:30-19:30-ig, (2000 HUF/fő/óra), utalj Revoluton! Jelentkezz az alábbi linken: https://us02web.zoom.us/j/4357250400



Hétfő

08:00-tól és 18:30-től

Kedd

19:00-től

Szerda

08:00-tól és 18:30-től

Csütörtök

19:00-től

Péntek

08:00-től

Hol edzünk?

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240

Előzetes bejelentkezés nem szükséges! Amennyiben sportolatlanságból fakadó félelemből nem mer valaki részt venni az edzésen, úgy Zsigmondnál jelentkezhet személyi edzésre. :)

A csapat

Az edzések csapatépítő erejének köszönhetően az edzésre járó társaság összekovácsolódik. Ennek a baráti csapatnak te is részese lehetsz!

Közös KIRÁNDULÁSOK, TÚRÁZÁSOK és SÖRÖZÉSEK. Új ismeretségek, kapcsolatok és barátok várnak rád.

Gyere és csatlakozz hozzánk te is!

Kövess mineket Facebookon!

Edzők

Zsigmond

Szokolay Zsigmond vagyok, személyi edző és akrobatika oktató 6 évvel ezelőtt találtam ki a Sittes Tréninget mely a Tesi szó vicces egymásutánjából kapta a nevét. Célom az akrobatikus mozgást erősítő mozgások mindenki által kivitelezhető válfajának megalkotása volt. Hiszek benne hogy saját testsúlyos edzéssel az ember képes elérni minden evilági materialista hitbe vetett célját, persze kellő kitartás mellett!

Kristóf

Szatmári Kristóf vagyok a Testnevelési Egyetemről, gyakorló testnevelő, gyógytestnevelő tanár. Elkötelezett híve vagyok a fenntartható életmódnak, a természetszeretetnek. Igyekszem szemléletet formálni az egészséges és mobilis élet, a komfortzónából való kimozdulás értékei felé. Amikor csak tehetem a szabadban vagyok, a kutyámmal kirándulok, hegyet mászok, kerékpározok, snowboardozok.

Gyöngyi

Széll Gyöngyi atléta, TRX és személyi edző vagyok. Kis korom óta versenyszerűen futok, 400 és 200m-en versenyzem. A rendszeres futó- és súlyzós edzések révén komolyabban is belevetettem magam az edzés elméletébe, gyakorlatába. Szabadidőmben is sportolok, valamint folyamatosan bővítem a sporttal kapcsolatos tudásomat.
Örömmel segítek mindenkinek személyes fejlődésében, céljai elérésében egy kemény, de jó hangulatú Sittes Tréningen.

Blog

Saját test mint ellenállás

Saját test mint ellenállás

2019-01-08

A saját testet mint ellenállást használó edzések nagyon hatékonyak, hihetetlen gyors erő-álló képesség megszerzését eredményezik.

Saját testsúlyos edzés

Saját testsúlyos edzés

2018-12-11

Ismered a saját testsúlyos edzést? Egy egyszerű, ám annál különlegesebb testedzési módszerről van szó.

5 tipp a nyári edzéshez

5 tipp a nyári edzéshez

2018-08-06

Lássuk mire figyelj, ha a nagy melegben is szeretnéd formában tartani magad.

  • sittestrening@gmail.com
  • 1015 Budapest, I. Donáti utca 40-42.
  • +36 20 393 1240