Az edzés

FUNKCIONÁLIS VAGY LÁTVÁNYOS IZMOK?

Az izmok erejét nem feltétlenül a méret határozza meg, hanem a kidolgozás módja.

A kigyúrt izmok külsőleg látványosak, és többnyire kötöttek, a Sittes Tréning során az izmok teljes körű megdolgozása, az erőnlét és az állóképesség megnövelése a cél, mely során a nyújtás sem marad el.

Miért egyedi az edzésforma?

Ez az edzés fix hogy kikészít, ugyanis ez az elejétől a végéig non-stop mozgással jár! Itt nincs pihenés, itt nincs kímélet, ha kidőlsz leállsz (így egy kicsit nehezebb újra mozgásba lendülnöd), ez csak 60 perc, de megállás nélkül! Heti 2-3 edzéssel gyorsan formába hozhatod magad, 3 hónap után már az ismerőseid fognak kérdezgetni, hogy mit csinálsz? Hogy csinálod? Szuper formában leszel!

Miért szuper közösség?

Mert itt nem a külcsíny határozza meg az embert, járnak hozzánk mindenféle nációból, ide jöhetsz kortól és nemtől de leginkább kinézettől függetlenül, a lényeg a mozgás! A Sittes Tréning a kemény mozgást kedvelő emberek gyűjtőháza. Sok esetben vannak közösségi megmozdulásaink, programok amiken részt vehetsz, kihívások amiket teljesíthetsz és közösség építők amiken ismerkedhetsz!

Edzés Órarend


A Mozgástér megszűnt. Jelenleg Pilisvörösváron, az A91Gyimben folynak edzések.



Hétfő

18:00-től

Kedd

19:00-től

Csütörtök

19:00-től

Hol edzünk?

  • sittestrening@gmail.com
  • +36 20 393 1240

Előzetes bejelentkezés nem szükséges! Amennyiben sportolatlanságból fakadó félelemből nem mer valaki részt venni az edzésen, úgy Zsigmondnál jelentkezhet személyi edzésre. :)

A csapat

Az edzések csapatépítő erejének köszönhetően az edzésre járó társaság összekovácsolódik. Ennek a baráti csapatnak te is részese lehetsz!

Közös KIRÁNDULÁSOK, TÚRÁZÁSOK és SÖRÖZÉSEK. Új ismeretségek, kapcsolatok és barátok várnak rád.

Gyere és csatlakozz hozzánk te is!

Kövess mineket Facebookon!

Edzők

Zsigmond

Szokolay Zsigmond vagyok, személyi edző és akrobatika oktató 6 évvel ezelőtt találtam ki a Sittes Tréninget mely a Tesi szó vicces egymásutánjából kapta a nevét. Célom az akrobatikus mozgást erősítő mozgások mindenki által kivitelezhető válfajának megalkotása volt. Hiszek benne hogy saját testsúlyos edzéssel az ember képes elérni minden evilági materialista hitbe vetett célját, persze kellő kitartás mellett!

Blog

Saját test mint ellenállás

Saját test mint ellenállás

2019-01-08

A saját testet mint ellenállást használó edzések nagyon hatékonyak, hihetetlen gyors erő-álló képesség megszerzését eredményezik.

Saját testsúlyos edzés

Saját testsúlyos edzés

2018-12-11

Ismered a saját testsúlyos edzést? Egy egyszerű, ám annál különlegesebb testedzési módszerről van szó.

5 tipp a nyári edzéshez

5 tipp a nyári edzéshez

2018-08-06

Lássuk mire figyelj, ha a nagy melegben is szeretnéd formában tartani magad.

  • sittestrening@gmail.com
  • +36 20 393 1240